![]() |
| Mai no ens rendirem!!! |
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blanc-i-blau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blanc-i-blau. Mostrar tots els missatges
dimarts, 11 de desembre del 2012
Etiquetes de comentaris:
blanc-i-blau,
futbol,
RCD Espanyol
dimecres, 26 de setembre del 2012
RCD Espanyol
El mític Estadi de Sarrià
El sempre fred Estadi Olímpic Lluís Companys
El nou Estadi de Cornellà - El Prat

... i el cor... blanc-i-blau!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
















